onsdag 14 december 2011

Onsalakorv som snacks ?

Fint att jag suttit och ätit onsalakorv som snacks.. haha !
Men det är ju såååå gott och jag äter ju inte kolhydrater i form av bröd längre så fick nöja mej med korven helt enkelt.
Mums !
Har ju mitt frosseri behov på kvällarna och då tar jag vad som finns och vad jag är sugen på.
Som ju oftast är ädelost och nötter som jag redan nämnt 200 gånger.
Förr i tiden, för typ 4 månader sen var det ju godis jag frossade i på kvällarna, ja inte varje kväll men oftare än bara på lördagar iallafall. Så detta känns som ett både nyttigare och bättre alternativ.
Saknar faktiskt inte ens mitt älskade lösgodis. Är aldrig sugen och jävlar vad tacksam jag är för det.
Speciellt med tanke på att jag vart sockerberoende sen jag var 12 år.

Nu tror jag att denna "kärringen" går och lägger sej. Lika bra ifall det blir en lika rolig natt som vi hade i natt.
Sov bäst i världen alla.


Taaaack Fru W för det fina armbandet jag fick lov att vinna :)

Ett stycke vinst ! Det gillar vi :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar