söndag 11 mars 2012

Resa lätt ? What´s that ?

God dagens.. 


Frukosten är i magen och gymmet väntar. 
Men först... PACKA ! 
Nu har jag iallafall lagt fram saker som ska med, en del av dem iallafall.. alltid nåt.
Seriöst, kläder ? Varför tar man alltid med alldeles för mycket kläder ? 
Har lagt fram "en del" nu och jag vet att jag kommer ta med allt men kommer använda kanske en tredjedel. Aaah !
Men är man där nere utan alla dessa kläder kommer jag behöva just ett av de jag la tillbaka i garderoben. 
Jaja, resa lätt ? What´s that ?? 


I eftermiddag blir det middag hos Jonas föräldrar.
Min mage har vart helt störd hela veckan så det ska bli "kul" o se om den fortsätter imon och resten av veckan. Ja ni som känner mej vet ju vilka jäkla problem jag har. 
Död åt IBS !


Ha en fin dag alles !
Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar