torsdag 7 juni 2012

Skiiiiit samma !

Go kväll torsdag. Ja för det är fortfarande inte måndag som jag hela tiden tror.
Jag & Älva har vart ute på promenad i eftermiddag och vi hann med att träffa både (min) mormor & morfar och morbrors fru Helene. 
Hemma igen var Jonas hemma och jag gav mej ut och sprang. 
Var lite trött på slingan (redan) så gav mej ut på vägarna, haha. Ja det lät va ?
Hemma igen dog jag.. kändes det som iallafall. 
Seriöst, när ska det kännas "lätt" att springa igen ? 
Ja alltså inte lätt som i LÄTT men slippa känslan av att döden är nära varje gång.
Skiiiit samma.
Blev sugen på bröd och eftersom jag inte äter bröd bakade jag LCHF frallor, MUMS.
Medan de var i ugnen så klippte jag en lite häck utanför dörren. 
Jo den är liten men tog ändå en timme nästan. Kanske för att jag är perfektionist och det ska vara superrakt och bra. 
Så ja, en del har blivit gjort idag... och imon är ju en ny dag.
Undra vad vi ska göra då !? :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar