måndag 14 november 2011

Go morron

Jag har helt plötsligt börjat gå upp tidigare för att kunna ha lite kaffemys och egentid på morgonen. Tror jag behöver det nu när det är fullt ös hela dagen med lillpruttis. Att så små barn kan ha sån energi fattar jag inte alls. Det dubbla av vad vi vuxna har... minst. Och värre lär det bli. Men ska inte klaga, det är ju askul ! :)

Kollade film igår kväll - Crazy, Stupid, Love. Dom som känner mej vet ju att jag älskar komedier och typ vägrar titta på annat, ombyte förnöjer alltså inte ;)
Helt okej film..
Annars finns ju Hangover part 2 ifall ni vill dö lite eller typ skämmas ihjäl.. Vad får dom allt ifrån ?
Visserligen hade nog jag kunnat få till en helt skruvad film. Kommenterar alltid (till folks missnöje) filmerna att såhär hade det minsann inte vart i min film, mm mm..

Ingen träning idag, måste ju vila ibland. Istället blir det antingen mammagrupp eller mammahäng, med min mamma då. Man får passa på när hon väl är ledig en dag. Eller ja, hon vill ju passa på att träffa Älva.

Nu hör jag att det låter i sovrummet.. Lugnet är slut !
Fan, hann inte dricka upp kaffet.

Trevlig dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar