torsdag 24 november 2011

Julen är tidig i år !

Trodde aldrig detta om mej själv men mitt julpynt kom upp redan idag.
Ser ju för första gången på väldigt många år fram emot julen så kunde inte hejda mej.. Eller så beror det på att jag vart så sjukt rastlös idag och försökt hitta på saker att göra här hemma mellan tvättarna.
Men måste man ha julgardiner ?
Min mamma tyckte det. Jag har aldrig ägt några så hon tyckte verkligen att jag behöver köpa mej ett par. Varför ? Sätter hellre upp en tomte än gardiner med tomtar på.

Älskar min lila-ish stjärna !

 Tomten fick finplatsen jämte mormor & morfars bröllopsfoto, så där sitter han och vresar !

 Staken !

Imon bär det av till Gekås för att hitta lite fler tomtar att pryda hemmet med. Ja givetvis ska jag ha annat med. En o annan klapp kanske ?

HA, en annan sak. Trodde jag trillade baklänges innan när Jonas berätta att han drömt att jag var gravid inatt... eh jo för det drömde jag med ! Serisöt, hur sjukt är inte det ? NEJ jag är verkligen INTE gravid så det behöver ni inte ens fundera på. Men knäppt iallafall.. 
Nää nu ska jag fetmula ädelost, har fått dille på det. Bara ädelost inget kex eller så. Mums !
Det sitter fint nu till Biggest looser  & Du är vad du äter ;)

Ha en kul kväll nu crazy people !


4 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar hos mig!

    Åh, jag har en likadan adventsljusstake som dig, den är så fin :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar att tävla, speciellt när jag vinner :)

    Men eller hur, enkel men superfin !

    SvaraRadera
  3. Så fint du har fått det :) Själv åker det upp hos oss idag :) kram Sandra

    SvaraRadera