lördag 17 november 2012

Det funkar inte för mej längre.

Ja nu är jag här igen.
Detta har väl inte vart mina dygn direkt.
Spelningen i torsdags gick asbra, sjukt stolt över killarna.
Gillar spelningar där jag kan alla texter, haha.
Att träffa Erika är alltid ett lyft i livet - min finaste Eri.
Men det här med att dricka mer än en öl, gå och lägga sej alldeles för sent & inte sova bra sen funkar inte för mej längre.
Fy fan vad dåligt jag mådde igår.
Jag drack inte speciellt mycket i torsdags... men det är bara att inse, en Hof på fredagskvällen räcker och blir över för mej.
Att vakna upp i Gbg och må som kattskit och inse att man måste ta sej hem med, med tåg är ju sådär kul.
Meeeen hur som helst.
Idag är jag trött trött trött, säkert en del av torsdagens utgång men även från natten då jag fick ett fint magkatarr anfall.
Ja jag får ju tro att det är magkatarr eftersom gallstensproverna såg bra ut.
Hur eller hur suger det att vakna mitt i natten med asont i magen.. vad det än beror på.
RÖV.

Nu kollar vi på Bamse... såklart.
Snart dags att väcka pappan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar