måndag 12 november 2012

Maybe I got lucky ?

Hej kvällen, du är ganska efterlängtad.
Hade världens bästa förmiddag med en väldigt glad Älva.
De stunderna är de bästa som finns.
Nu är hon inte lika glad utan står och ropar "mammaaaaa" som en galning i sin säng.
Nää kvällarna är precis likadana här hur vi än gör.
Strävigt, jävligt strävigt.
Jag har gått från att tycka läggningen är supermysig till att avsky den.
Eller själva läggningen är rätt lugn & mysig, det är vad som kommer efter jag lagt henne. 
Aaaaahhhhhh !
Mamman är inte heller lika glad som i förmiddags, fast inte pga läggning utan att min rygg helt hux flux pajjade. Har rövont rent ut sagt och har inte en aning om vad som hänt.
Det var inget jag vaknade med så tvivlar på att det är träningsvärk eller nån konstig sovställning som är boven. 
Detta gör det jäkligt svårt i jobbet så jag hoppas att det är borta imon.
Har varken tid, lust eller råd med en sjukskrivning.

Woo nu har Älva vart tyst i hela 2 minuter. 
Maybe I got lucky ?? 

På den gamla goda tiden när ungen faktiskt somnade när man la henne.

Fan, nu hörde jag henne halvt sparka sönder sängen.
Skit med.
Nåväl, hon skriker inte iallafall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar