onsdag 28 november 2012

Jo ja nej.


Jag tappar lusten lite.
Att skriva, att fungera.
Men i helgen sägs det att snön kommer.
Snälla låt den ligga och sprida lite jäkla ljus.
Denna årstiden... ahh !
Och min fina adventsljusstake är sönder <--- i-landsproblem !!

Jag måste komma igång med träningen nu igen.
Jag känner att både fysiskt & psykiskt har jag gått ner mej, mådde så otroligt bra när jag tränade 4-5 dagar i veckan.
Inser givetvis att jag inte hinner träna så mycket nu när jag jobbar om jag vill hinna träffa min dotter något, vilket jag givetvis vill.
Men nytt kort ska tecknas och denna gången på actic uppe på simhallen.
Gym, spinning & simhall :)
Simmade "mycket" med min bror förr men har inte gjort det sen dess.
Bra träning som jag längtar efter.
Så nu jäklar ska fisken guppa.

En bild var längesen.
En annan sak som oxå var längesen var när man fick sitta på toa i fred.
Nu håller både böcker, elefanten & Älva en sällskap.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar