tisdag 28 februari 2012

Lite vemod..





Det här med att duscha när man går upp på morgonen ? 
Eh nej inte min grej. 
Visst, förstår väl syftet med att vakna till.. och som i mitt fall bli "ren".
Men annars är det ju bara plågsamt. Jag frös typ ihjäl !! 
Min kropp är inte alls konstruerad för morgon dusch. 
Mycket skönare med en på kvällen så man går och lägger sej ren.
Hur som helst så var jag tvungen.. trots att jag ska träna sen. 
Nu ska vi snart till banken och ta vårat första lån på huset och mitt första lån nånsin. 
Lite vemod med tanke på att jag inte gillar lån.. men det är inte lätt att köpa hus annars.
Ah, kom ju på nu att jag köpte 2 lotter när jag handla igår... Kanske vinner jag 25000 i månaden i 25 år ? Det hade ju vart helt fantastiskt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar