tisdag 7 februari 2012

Tisdag !

Tisdag.. 
Ryggen är fortfarande trasig men Jonas är hemma så jag får avlastning. 
Älva verkar lite bättre idag, kanske är en snabb förkylning ? Hoppas !
Har fått sova ganska bra med, så man ska inte klaga.


Nu har vi vart vuxna med och lagt ett bud på huset, spännande !!! :) 
Jonas pratar räntor.. rörlig och låst och jag ser mest ut som ett frågetecken. 
Överlåter allt det till han ifall vi nu skulle bli husägare nån dag. 
Jag tänker mer på hur man ska inreda och vilka tapeter jag ska ha i de olika rummen, haha.
Åh vad kul det hade vart med ett hus att inreda.. Ska bara vinna massa pengar först så vi har råd med alla nya möbler som jag vill ha ! Aaahhh !
Jaja.. Ska ju inte ta ut nåt i förskott.
To be continued helt enkelt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar