fredag 17 februari 2012

Men nöd & näppe !

Åh nu vankas det mat mina vänner. 
Fläskfilén ligger och "vilar" efter sin tid i ugnen och Jonas rotfruktsgratäng är inne.
Min supergoda sallad är klar och såsen fixad. Ja så nu väntar vi. 
Jag är såååå sjukt hungrig att jag snart går loss på godis påsen istället, vilket är en jäkligt korkad idé.
Jag eftersom jag skriver detta så förstår ni att jag överlevde spinning.. dock med nöd och näppe. Det var ett riktigt mjölksyre pass och jag dog några gånger på vägen kändes det som. 
Men skönt efter. 

Vad hittar ni på ikväll ? 
Fredagar bjuder på sån kass tv-kväll att det nästan är pinsamt. 
Får bli film på det.. och så blir det ju som alltid lika spännande och se om ja orkar se klart hela ;)

Ha en fiiin kväll folk.

Ps, Har ni märkt att jag är lite positivare nu ? Haha !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar