fredag 13 januari 2012

Ouppmärksam flickvän ?

Min kille sa till mej för 2 dagar sen.. "Vi ska skåla i helgen så jag köper lite bubbel" 
Ja, han vet ju att inte jag gillar det med han skulle ha det iallafall.
Jaha vad ska vi skåla för då undrade jag?
Min kille är väldigt skämtsam av sej så jag tänkte att det är väl för att han köpt nya gitarrsträngar eller nåt. Det skulle ju va nåt han hade kunnat tänka sej skåla för.
- Ja jag kommer inte fria, så bli inte besviken när jag inte gör det. 
HAHA ! Det var ju inte det första, andra eller tredje jag trodde det skulle handla om.. Förmodligen det sista som skulle falla mej i tanken snarare.
Hur som helst.. Idag köpte han lite skumpa (till sej) och en Hof till mej och vi skålade.
Sen berättar han att han inte har snusat sen i söndags.
My God han är fan bäst !!! Blev så sjukt stolt över han, min fina kille.
Men vad som var ännu viktigare slog mej snabbt, HUR har jag kunnat missa detta ? 
Jag hade inte en aning, hur har detta kunnat undgå mej ?
Kände mej genast sämst i världen. Snacka om ouppmärksam flickvän.
Han är visserligen ingen som skyltar med sin snusning och han snusar inte speciellt mycket så jag har väl bara inte tänkt på det. Sen snusar han ju bara protion snus så det är ju knappt att det syns.
Det hänger ju inte ner nåt svart klet över hela tänderna på han liksom.
Från och med nu får jag bli lite mer uppmärksam dock.

Lånat bilden !


Nu säger jag nog god natt. 
Trött idag. 
Hoppas inte jag oxå börjar bli sjuk. 
Sov bäst fina människor.



6 kommentarer:

  1. Jag satte upp Isak när han var typ en månad gammal. Annars har man ingen chans att få där man vill typ. Så man kan få på andra sidan stan och Malmö är tillräckligt stort för att det ska vara as jobbigt. Nu har vi fått bara på gården bredvid. :)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! :)

    Oj 3 min, det är ju verkligen bra.

    Oj 6 månader innan, då hade man typ inte haft någon chans i Malmö. Men man får inte sätta upp här innan dem är ett år men man kan ändå skicka in och söka. :) Dem som skickat in tidigast går före i kön. :)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig han är som avstått :D

    - Hihi ja det var verkligen en fin modell, bra på alla bilder ;) Tack! Ska krya på mig i helgen :)

    Haha hoppas du hade mer tur än mig i så fall, vann ingenting. ^^

    SvaraRadera
  4. Hej! Vill du vara med och tävla om att bli "veckans blogg"? Anmäl dig på: http://www.tassosandreou.com/2012/01/veckans-blogg-1.html

    SvaraRadera
  5. Haha fast jag tycker nog inte det är så konstigt att du inte har märkt det! När jag bodde hemma slutade pappa snusa och avslöjade det efter 3 (!) månader och ingen hade märkt något.. det är så konstigt för vi var ju rätt vana vid att se en stor stock i kylen men inget vi reflekterade över.. haha!

    SvaraRadera
  6. Duktiga han :D

    sv: Roligt att du är med och tävlar! :D Kidelin har verkligen så mkt fint. kram

    SvaraRadera