tisdag 24 januari 2012

Stor rullians här hemma !

Detta blev ju en super trevlig eftermiddag ! :)
Älvas faster Johanna hade vägarna förbi och kikade in, sen kom Marie med. Världskul att träffa henne efter att inte setts på säkert 1,5 månad. 
Fick även besök av Josse, så här har det vart rullians på folket :) Det gillar jag !

Sprang iväg till stan och shoppa ett par byxor jag blivit kär i. Ja alltså färgen är jag kär i.
Finns på HM och kostar bara 199kr, som hittat ju :)

How good-looking are we ??? :) Färgen är ju helt magisk.. 
Dock tyckte Jonas annat, haha.


Bada lilla Skrollan och få nåt i magen är vad som ska hända nu.
Ha en asbäst kväll.

Till alla er med IPhone & Samsung och är in need of telefon skal kan klicka in sej här & kika :)



3 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.
    Så kolla gärna in min blogg:)
    Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
    Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

    SvaraRadera
  2. många har frågat hur man tjänar pengar på sin blogg! checka in min blogg och få svaret http://swaxu.bloggplatsen.se
    :D

    följa varandra via bloglovin?

    SvaraRadera
  3. svar: du lägger till mej på bloglovin och jag dig:)

    SvaraRadera