måndag 16 april 2012

Bra eller Anus ?

Ja att jag är ganska spontan i mitt "köpande" och har ett litet problem med "jag vill ha DET och jag vill ha det NU" vet de flesta som känner mej. 
Inget tålamod där heller med andra ord. 
Så nu var en Samsung Galaxy S 2 beställd.. en vit såklart.
Ja anledningen var ju faktiskt att jag skulle byta abonnemang, och varför skulle jag inte passa på att skaffa ny telefon då ? 
Nää just det.. och varför vänta ? Det orkar man ju inte. 
Så får bli slutfaktura på mitt gamla abonnemang för jag hade som sagt inget tålamod att vänta.
Men jag känner mej nöjd :)
Vad tycker ni, Bra eller Anus ??
Kan ju säga att jag inte är så förtjust i IPhone, därför beställde jag ingen.



Fick pratat med kösamordnaren idag med ang förskoleplats till min lilla Skrolla.
Blev hänvisad till rektorn över just den förskolan som lovade att jag kommer få veta säkert innan denna veckan är slut. 
Så håll gärna tummarna lite till är ni snälla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar