tisdag 17 april 2012

Snart.

Nää jag "vaknade" aldrig idag. 
Hoppas på en piggare onsdag.
Däremot har jag haft besök av min älskade Malin, eller som mamma kallar henne: Malin med hålet ! Sug på den ni ;)
Vi kom fram till att vi inte setts sen Älva var runt halvåret så ja det var ju ett tag sen.
Men nu ska hon bo i varberg över sommaren så vi hoppas på många Malin dagar :)
Älva gillade Malin, hon fick 3 slängpussar när hon skulle gå. Inte illa pinkat det.
Var inga problem att lägga Skrollan heller. Så skönt.
Hoppas den "perioden" redan är över.

Imon får vi väl gå på lek & dans tycker jag.
Sen är det banken på torsdag för att göra klart alla lån... aah snart har vi huset, SNART !
På fredag är det tandläkardebut för Älva. 
Lycka till att kolla henne i munnen säger jag bara. Hon är en jäkel på att bitas.
Nåväl, dom har väl sina knep.

God kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar