lördag 14 april 2012

Sovmorgon & stök

Lördag.
Ska mej ta ett allvarligt samtal med min dotter sen.
5.15 vaknade hon i morse/natt och skulle inte somna om efter.
Om detta är hennes nya tid för alltid så dör jag. 
Eller så får jag börja lägga mej klockan 20.00.
Klockan 06 gav Jonas upp och tog upp tokstollen. 
Tack fina Jonas för att jag fick sova vidare 
Tror Älva tycker det är väldigt mysigt att ha pappa för sej själv så mycket kramar och mys han hade fått :)
Fick dock en stroke när jag kom upp till världens stökigaste lägenhet. Det låg saker överallt !
Jag får lite panik när det är för stökigt och städar gärna upp Älvas leksaker 300 gånger om dagen trots att de kommer fram lika snabbt. Men som sagt, panik !
Kommer bli väldigt skönt när Älva får ett eget rum att ha sina saker i. 
Ja jag förstår väl att hon kommer dra ut dom i resten av huset men då har dom sin bas bakom en dörr som går att stänga iallafall ;)


Detta är en väldigt mild bild av eländet. Bara en liten del av rummet.


Nu ska vi ha en riktig go dag (har jag bestämt) nu när Jonas kommit hem efter morgon skate.
En vända till stan, packa lite och sen fira mormor en sväng.

Ha en fin lördag godingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar