söndag 1 april 2012

I´m longing for soltorkad tvätt !

Äääntligen är tvätten klar och hämtad från tvättstugan. 
Det är precis sånt jag vill sitta och vänta på en söndag kväll när jag bara vill gå och lägga mej.
En positiv sak när man skaffar hus har får en egen tvättstuga - man kan tvätta när man vill istället för när det finns tid på ett papper som 3 trappuppgångar "slåss" om.
En annan positiv sak med hus är att vi kan låta tvätten hänga ute och torka när vädret tillåter. 
Finns det nåt bättre än att bädda rent med påslakan som soltorkat ? 
Som jag längtar.
Och så är jag sugen på grillat med, då längtar jag ännu mer.
Mamma får bjuda på grillat till påsk så länge. Får messa henne det nu.




Lånad bild... ja eftersom jag varken har tvättlina eller huset än. Klädnypor har jag dock. Alltid nåt.


Nu tar jag natt så hörs vi imon. 
Sov bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar