lördag 19 januari 2013

Det är ju ändå lördag liksom.

Här vaknar vi (Älva och sen vi) 05.45.. det är ju ändå lördag liksom.
Idag ska det fixas lite. 
Tvätta, städa och vattna blommorna.
Och packa. Ja det har jag ju inte glömt.. bara lite.
Är världsbäst precis som de flesta på att packa ner alldeles för mycket skit. 
Är rädd att sakna just det klädesplagget när jag är borta om jag lämnar det hemma.
Men denna gången ska jag försöka minimera antalet shorts.. oftast använder jag ju samma par hela veckan typ.

Satt och kollade igenom bilderna från Fuerteventura förra året. 
Älva var så liten då. 
Och vad hon älskade det.
Tror det kommer vara om möjligt ännu mer uppskattat denna gången.
Gissar på att det blir att bada i stort sett hela dagarna. Yeay ??!
Tur för Älva så har de inomhuspool på hotellet med ifall vädret är dåligt.


Nu blir det frukost sen en runda till second hand & gymmet.
Happy saturday på er !



1 kommentar:

  1. Underbar bild !!
    Jag drömmer om en solresa mest hela tiden just nu, men jag har precis betalt den sista bröllopsräkningen så jag antar att jag behöver spara ihop en del pengar innan jag kan boka något och sticka iväg med familjen igen... !!
    Kram på er :)

    SvaraRadera