onsdag 2 januari 2013

Nu är det 2013.

Go kväll.
Ja ni som tittar in här lite titt som tätt förstår ju att bloggtorkan jag fick för ett tag sen har stannat kvar.
Men ska försöka bli lite bättre på att uppdatera mej. 
Inte minst för min egen skull.

Ja det har alltså hunnit bli 2013.
Gott nytt på er.
Vi får väl se vad detta året har att erbjuda.
2012 var ett väldigt bra år på många sätt.
Älva har vuxit och utvecklats nåt helt fantastiskt.
Njuter av att se henne lära sej mer och mer för varje dag.
Hon pratar helt galet bra och förklarar vad hon vill i långa meningar.
De flesta blir väldigt förvånade när hon öppnar munnen och börjar prata.. och jag är stolt som ett troll :)
Ser verkligen fram emot fortsatt utveckling.
Vi har hunnit köpa ett hus vi älskar och vi har gift oss.
Ja ett bra år på många sätt som sagt..
Dock en del tråkigheter med sjukdomar hos nära & kära, uppbrott från familjemedlemmar & gamla vänner.
Men vad vore livet utan motgångar ?


Nya hobbyn - bygga torn, det är skitkul.



Som sagt, nu är det 2013.
Älva fyller snart 2 år !!
Och jag... 23 ?? ;)
Men först en välbehövlig vecka på fuerteventura.
Jag saknar dej värmen.

Hamra är oxå skitkul... och jag är sötast i världen (Älva alltså)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar