tisdag 8 januari 2013

Kan det vara så lätt ?

Ja att Älva har saknat sin förskola är det inget snack om. 
Har inte vart några som helst problem att lämna henne igår & idag utan hon nästan sprang in.
Och idag skulle hon inte ens med hem "nej Älva stanna leka vatten"
Jaja fick diskuterat lite med fröken sen hade Älva ångrat sej och skulle med ;)

Jag gick och la mej 21.00 igår med sprängande huvudvärk ihopp om att sova bort den.
Tji fick jag.
Vaknade istället flera gånger inatt och trodde huvudet gick sönder.
Denna dagen har jag knappt orkat med men fick gjort mina timmar på jobbet.
Hämta Skrollan på förskolan och sen hem. Skrollan som har börjat med att tjuta ashögt hela tiden. Tydligen en jättekul grej ?
Tack kära unge. 
Lite högre är du snäll, speciellt när mamma redan har så ont i huvudet att hon vill kapa av det.
Jonas kom med den brillianta idén, drick lite kaffe.
Kunde det vara så lätt ? Jag har inte druckit kaffe på 2 dagar.
Har slutat med kaffe massvis med gånger förr utan att känna nåt som helst besvär av det. 
Sagt och gjort, drack lite kaffe, för egentligen ville jag inte ha. 
Men huvudvärken blev bättre inom 15 minuter. 
Är det verkligen möjligt ?

Älva har annars ägnat sej åt att bygga torn (såklart) och sjunga Bä bä vita lamm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar