fredag 11 januari 2013

Nu är jag stark.

Fredag.. ja det längtar man ju alltid till.
Och nu är den här.
Tycker veckan gått ganska snabbt ändå trots en skön ledighet.
Kan ju i och för sej bero på att vi snart är lediga en vecka till.. i värmen :)

Går fick jag åkt och simmat.
Gav upp efter 30 längder när vi var 10 pers i samma längd.
Förskolan hade planeringsdag idag så mamma hängde med Älva.
Jag passade på att ta ett gympass efter jobbet.
Skönt. Nu är jag stark. Haha.


Fick en jäkla trevlig fredagsöverraskning.
Nej Jonas har verkligen inte köpt blommor till mej. Han vet inte hur man gör det.
Jag vann en superfin bukett från Växtriket Hast AB här i varberg.
Jag ääälskar tulpaner, precis som de flesta gör så det var väldigt uppskattat.
Speciellt eftersom de gamla vissnat sen flera dagar. 
Så nu fick jag ju en bra anledning att slänga dom ;)

Ha en fin fredag folk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar