torsdag 17 januari 2013

Har jag sagt att hon är fantastisk ?

Älva inledde morgonen med att sjunga "Bä bä vita lamm" ... mitt hjärta smälter.
En väldigt bra början på dagen.
Min ignorerar det faktum att det är -10 grader ute och hoppas på en skitbra dag.
Älva som verkligen älskar förskolan har blivit en fröjd att lämna på morgonen. 
Puss & hejdå mamma, sen hoppar hon glatt upp på sin frukoststol.
Jaha, ja då går väl jag då.
Men det är sååå skönt jämfört med första 3 månaderna av en hysterisk unge som vädjar till en "mamma stanna, gå inte" 
Hjärtat går sönder minst en gång varje morgon.
Tur att inte Jonas lämnar, han hade stannat kvar på förskolan hela dagen, haha.

I förbifarten.
"Hejdå mamma, Älva åka och jobba"
Jaha jo, ha det så bra på jobbet då Älva :)  
(har jag sagt att hon är fantastisk??)

Ha en fin torsdag nu.
Kram.



1 kommentar: