tisdag 23 oktober 2012

Hjärtstopp nr 2

God morgon !

Tisdag morgon och en huvudvärk som satt i sen igår. Härligt.
Fick mitt andra "hjärtstopp" igår när Älvas förskola ringde mej på jobbet.
Ah, så fort man ser numret förväntar man sej det värsta.
Men det var en trött & ledsen Älva som dom inte alls kände igen där.. så pappa fick åka och hämta henne. 
Men hon har ingen feber och verkar piggare idag efter en god natts sömn.
Antar att hennes sovtimmar på kvällen som hon missat börjar ta ut sin rätt.
Så vi gör ett nytt försök med förskolan idag, annars får pappa hämta igen.
Imon är det ju deras dag att hänga så då är hon ju hemma i vilket fall :)

Och snart är det torsdag, äntligen.
Då kommer mamma hem från turkiet och allt är återigen som det ska !
Avskyr när hon är iväg och jag inte kan ringa henne stup i kvarten när jag har tråkigt eller undrar nåt.
Ja min mamma är min bästa vän & nu får hon komma hem tycker jag !

Nää fixa sej innan jobbet.
Ha en bra dag !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar