torsdag 4 oktober 2012

LYSTRING !

Ja nu jäklar... LYSTRING medmännsikor.
Nåt stort är på gång.
Nej jag är inte gravid.. och vi är ju redan gifta så sluta gissa på det.
För vet ni..
Min Jonas och hans band Under the Couch har fått sin första spelning (med det bandet då)
YEAY !
Så är du i Göteborg den 15 november så kom till Sticky Fingers och lyssna på asbäst musik.
Är du inte i Göteborg så tycker jag att du ska ta dej dit ändå.
Själv har jag tagit semester dagen efter & mamma är barnvakt så nu kan jag stanna hos världens bästa Erika över natten.
YEAY igen :)

Hej förresten.
Jonas är i replokalen & Älva ligger jag myser med sin "lilla" elefant i sängen.
Det är den nya "favoritengosen" just nu.
Den måste finnas i sängen när hon ska sova.
Att den tar större plats än henne spelar ingen som helst roll, båda får ju plats.

Ja ni ser ju...

Nu ska jag njuta av lugnet.. Dricka en folköl, käka en kanelbulle.... fast inte tillsammans ?!
Kollar på ett avsnitt av nåt av alla mina serier som börjat efter sommar uppehållet :)
Lyckan är gjord ;)

Trevlig kväll.




1 kommentar: