onsdag 31 oktober 2012

Rövskitårstid.


God morgon.
Onsdag, skönt att halva arbetsveckan snart är gjord.
Plus att jag är ledig från jobbet mellan 10-12 idag så jag kan joina Älva & Jonas på öppna förskolan.
Yeay :)

Det finns så mycket jag avskyr med hösten. 
Mörkret, kylan, regnet bara för att nämna några.. men värst är nog att man är förkyld & täppt praktiskt taget heeeela tiden. Eller jag är det iallafall.
Är inte många dagar jag känner mej helt frisk och inte behöver snyta mej eller ta nässpray (nej jag är inte beroende av nässpray)
Rövskitårstid.
Det enda positiva är väl att man kan tända massa ljus nu... och att det snart är jul.
Ja jag har gått från att hata julen till att faktiskt längta efter den.
Allt är Älvas förtjänst. 
Ja, eller min & Jonas som faktiskt "skaffade" henne.
Hur som helst. 1:a advent får gärna komma nu, helst igår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar