tisdag 23 oktober 2012

Psykbryt deluxe !

Ja snart får jag ett riktigt jävla psykbryt. 
Dessa läggningar med Älva gör mej jäkligt tveksam till att nånsin skaffa ett syskon.
SOV UNGE !
Vi har testat det mesta.. senast nytt är att lägga henne tidigare, kl 19.00 istället för 19.30 eftersom vi är ganska säkra på att hennes energikick som slår in vid 19.20 är ett tecken på övertrötthet.
Och nog har hon somnat snabbare de senaste kvällarna men inte snabbt nog om du frågar mej.
Annat var det förr.. typ hennes första 1,5 år (minus vissa perioder) Bara att lägga henne så somna hon själv utan några konstigheter.
Just nu ligger hon och låter mjauuuu mjauu !
Ja tydligen är det en katt och inte ett barn vi har.
Jag som avskyr katter :P
Hur ska detta gå ? 



Annars tog jag ut på en liten löprunda innan.
Det var ett tag sen.
Jag dog.
Har typ träningsvärk i magen redan... det måste väl vara bra, typ en tecken på att de musklerna användes ?
Jonas repar och jag har SOA abstinens.

Psst.. det är tyst i Älvas rum. Kanske att hon sover. 
Håll alla jäkla tummar i världen för det tack.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar