måndag 22 oktober 2012

Jag föredrar en sen start.


Hej måndag.

Så fort Jonas klocka ringde 06.30 idag hörde man "pappa - bamme !!" (Bamse)
Älva är helt tokig i Bamse. Hon pratar om han hela dagarna och sätter man på Bolibompa till henne på kvällen så blir det jäkla liv. Bamse ska det vara.
Tror ni jag spyr på den jäkla björnen snart eller ??

Nu är vi precis hemkomna från lekplatsen. Lite mellis äpple är i magen, tvätten är upphängd och förskola & jobb väntar om en liten stund.
Ja jag föredrar verkligen en sen start på måndagen.

Ha en bra dag.



1 kommentar:

  1. Jaså, hos er är det Bamse? Hos oss är det Pippi som gäller. Båda barnen är tokiga i Pippi och Vilhelm kan inte tänka sig att se något annat! Att dom inte tröttnar, som vi! Jag ska försöka styra in dom på Saltkråkan tror jag... Om det går. :)

    SvaraRadera