fredag 25 maj 2012

Because I´m worth it !

Aah vilket jäkla väder, jag mår så gott nu alltså.
Vet massa folk som är i Turkiet denna veckan.. snacka om onödigt.
Rent vädermässigt då vill säga.
Idag har det vart fullt ös.
I förmiddags hoppade vi cykelturen och gick ut på promenad och testade en annan lekplats, mycket kul tyckte Älva. Sen gick vi vidare och hälsa på Älvas farfar & katten. Mycket kul det med :)
Väl hemma igen gjorde jag pannkakor.. som vanligt. Har ju nån slags "dille" på det och måste äta det en gång i veckan, haha.
Skrollan skulle vila middag och hennes mamma sola lite.
Fick fiiiiinbeök av kusin Jonna och finaste lilla Wilja idag igen, det tokgillar vi.
Den sötnosen alltså... Och Älva hjälper så gärna till och klappar lite på bebisen och vaggar bilstolen :) 
Hon kommer bli en bra storasyster om några år !
När Jonas hade hittat hem var det min tur att agera mannen i huset (det gör jag ju iochförsej alltid) och jag började klippa ner buskarna längs en hussida här... Kom knappt halvvägs, jääääävlar vad jobbigt det är. Och då har jag inte ens försökt att ge mej på rötterna. 
Det blir att fortsätta imon. Upp ska ju skiten och jag har ju inte så mycket tålamod när det kommer till sånt. 
Nu har vi käkat tacos, druckit varsin öl & lagt Skrollan. 
Då får det bli ett glas vin tycker jag allt ;)


Because I´m worth it !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar