måndag 21 maj 2012

Hej vad kul.

Man tycker att 2 veckor med influensa borde räcka.. men nej nej !
Vi kör på igen.
Idag har jag nog snytit mej 3000 ggr, utan att överdriva (!!) 
Har även nyst 1000 ggr ungefär och hosta på det.
Hej vad kul.
Speciellt i kvav åskvärme.
Meeeen jag har solat iallafall. Dock bara i 40 min det är ju klart bättre än ingenting.
Somnade som en stock i "baden baden" stolen och vaknade riktigt snurrig av nåt som lät som en ledsen Älva. Vilket det var. 
Stackarn var helt genomsvettig. Hon tycker nog värmen är jobbig. 
Speciellt när den kommer pang på utan förvarning.

Nu har vi grillat korv, såklart. Är det fint väder och man har hus så "måste" man grilla.
Så då fick det bli ett lätt alternativ som korv med bröd.



Älskar mina nya kuddar :) 
Och min pinnsoffa jag har fått av mormor. Den ska dock målas om när jag får tid ! 
I loooooove it !

1 kommentar: