torsdag 10 maj 2012

Yeay lucky me !

God morgon torsdag.. Eller det är väl torsdag ? 
Har ingen koll på dagarna känner jag.
Men jag lever som om det vore torsdag idag iallafall.
Under natten har vi alla 3 sovit som små grisar, det behövdes efter en läggning på 1,5 timma.
Så nu har vi nya krafter.
Kan behövas för nu är hela huset färdigt !! :) 
Jag är så glad.
Mindre kul är att jag måste åka dit ikväll och påbörja städa efter renoveringen.
Yeay lucky me :P

Nu har vi myst och läst en massa, eller ja Pinos affär som vanligt. 
Nu blir det frukost.




4 kommentarer:

  1. Vinnaren i dagens blogg är nu utsedd!

    Hänger du med en vända till hos mig?

    SvaraRadera
  2. Hon e ju så söt! :)

    Hej, tänkte bara tipsa om mina två pågående tävlingar! ALLA FÅR DELTA! Om du inte själv behöver ha vinsten, varför inte ge bort i present? ;)

    Vinn en valfri ThermoBody från 4mom.se, en body som känner av bebisens kroppstemp: http://aggehh.blogg.se/2012/may/vinn-en-thermobody.html

    Vinn ekologiska lekklossar från HappyEco:
    http://aggehh.blogg.se/2012/april/vinn-handmalade-lekklossar.html

    OBS OBS klosstävlingen avslutas om 2 dagar så skynda!

    SE BÅDA TÄVLINGARNA SOM DAGENS BLOGG OCH TJÄNA NÅGRA HUNDRA LÄSARE OCKSÅ EFTERSOM VINNAREN BLI LÄNKAD

    SvaraRadera
  3. yey pino ^^,


    skönt ni fick sova.
    ha en bra torsdag

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är med i Dagens blogg hos mig:)

    Är allt bra med dig?
    Kram!

    SvaraRadera