lördag 26 maj 2012

Tack för det ! :)

God dag lördag !

Idag fick vi sovmorgon ända till klockan 08 (!!!!) det var verkligen inte igår och jag var helt knäckt när jag vaknade. Förmodligen för man inte är van att sova så "länge" längre.
Så nu under 2 dagar har väl vi fått vårt och nu kör vi på med senaste 06 ett par veckor, haha.

Nu väntar vi på samtal från "rörkillen" som ska komma och fixa ett rör som droppar lite i grunden. 
Kändes sådär kul att upptäcka det men eftersom "rörkillen" är en bekant så blir det inte dyrt. 
Tack för det :)
Sen ska vi ner till stan en sväng. Får se om vi hinner innan regn & åska kommer.
Typsikt att vädret är sämre nu när det är lördag och de flesta är lediga.
Men jag klagar inte, har fått måndag - fredag i riktig sommarvärme. Det är inte fy skam det.


Äntligen har jag fått fram min systemkamera igen efter allt för många mobilbilder.
Riktigt kul faktiskt.. hoppas den håller sej framme nu.



Ha en fin lördag folk.
Puss på er !



1 kommentar:

  1. TACK!
    Förstår att du blev lite avis! ;) Var jag med när andra vann en sån hihih. :)
    KRAM!♥

    SvaraRadera