fredag 18 maj 2012

Vilken frihet !!

Gooo kväll.
Har precis tvingat mej igenom senaste Twilight filmen.. Nää jag är verkligen inget fan.
Tycker det är en tråkig historia och att skådisarna suger röv typ.
Meeen slutet var helt okej, alltid nåt.

Min hosta har inte blivit bättre, dock ignorerar jag den så jag mår toppen helt enkelt.
Det är Coastal Culture hela helgen i varberg så vi kikade ner i eftermiddags.
Väldigt spännande tyckte Älva som asgarva åt folket som testade longboard.. haha.
Riktigt passande faktiskt att hon börjar asgarva när en äldre man kommer vinglandes på en longboard.
Min lilla going.
Hon fick träffat en "räv" med som blev hennes nya kompis :)
Trodde hon skulle bli jätteblyg och rädd men inte då. Hon skulle klappa räven och skrattade mest hela tiden :)






Trötta gick vi sen hem och grillade. 
Fy vilken jäkla frihet det är med egen trädgård, bara att tända grillen när man känner för det.
Det här med hus borde alla prova :)

Nu ska jag sova.
Tack o hej !



1 kommentar:

  1. nice, du fick räven (som är en varg/räv korsning igentligen) på bild :) Det är jag som är den där fluffiga figuren, hade ingen aning om att det va festival-saker i varberg denna helgen, åkte ner för att ha lite roligt bara :)
    Wruff och hej på er :)

    SweaWolf

    SvaraRadera