torsdag 17 maj 2012

Ja ibland har man tur :)

Ja idag har det vart full rulle hela dagen... Knappt suttit på röven innan nu.
Men har fått packa upp en massa och Jonas har satt upp alla gardinstänger till min förtjusning.
Förtjusningen la sej ganska snabbt dock när jag insåg att alla våra gardiner var antingen för breda eller långa. Fan med.
Tuuuur att man har världens bästa mamma som slänger fram sin symaskin och fixar det :)
Jag tog mej en sväng till ÖB och hittade vad jag letat efter på typ "hela" nätet. 
En stor, rund, grön matta till Älvas rum. Där ligger den mitt framför näsan på mej, precis en sån jag tänkt mej.
Ja ibland har man tur :)

Nu är jag & Skrollan precis hemkomna från en promenad i skogen. Är ett jäkla sketväder men var i stort behov av luft. Jäkla gott att ha skogen 100 meter från huset. 
Ja jag vet att jag sagt det innan men vi har det fan bäst här.
En fullträff !! :)

Ha en fin kväll folk.

1 kommentar:

  1. När får jag o Noah komma o dricka kaffe o skåda palatset då?

    SvaraRadera