tisdag 1 maj 2012

Där ska vi bo till vi dör... Ja det är ju tanken iallafall.

God kväll !

Ja domen hos läkaren blev en enveten influensa. Vila tyckte han. Eh nej det har jag verkligen inte tid med tycker jag. Får väl se om jag blir frisk nån gång.
Eftermiddagen spenderade vi i vår trädgård !
Känns jäkligt härligt att kunna säga så :)
Älva var mer intresserad av de 2 trappstegen upp till ytterdörren än att sparka boll på gräsmattan. 
Oj vad spännande det är inne i huset med. 
Helt jäkla barnförbjudet med eluttag utan kåpor, målarfärg och annat smått och gott.
Men titta är klart man får, en liten stund. 
Nu längtar vi ihjäl oss tills det är dags för flytt.
Vår alldeles egna Tojjan som är målare och världens snällaste som hjälper oss har ju vart ledig i 4 dagar nu och kunnat spendera större delen av dygnet i vårt hus. Men imon ska han tillbaka till vanliga jobbet så då blir det att invänta "order" från honom. 
Så imon kommer mamma och underhåller Skrollan medan jag & Jonas ska packa packa packa. 
Fy vad tråkigt ! Men förhoppningsvis är det ju sista gången vi behöver packa inför en flytt. 
Tanken är ju att vi ska bo i vårt hus till vi dör ;)

Nu blir det dusch sen förhoppningsvis en natt full av sömn.
Det här med att ligga vaken och hosta i princip hela natten är inget jag ser fram emot ytterliagre en natt.
Men har fått lite medicin av doktorn så vi håller tummarna att den kommer funka.
Ja och att Skrollan sover såklart.

Kram på er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar