lördag 5 maj 2012

Nu är jag glad.

Nu går det undan må ni tro.
Som jag skrev tidigare så har Jonas bror kommit hem från Thailand. 
Snickare som han är lovade han ju att hjälpa till med väggen som ska upp i huset.
Ja så nästa lördag 06.00 sätter vi igång säger dom tidigare idag.
Jag som föddes otålig blev väl lite besviken får jag erkänna men man ska va glad att kostnaden kommer mer än halveras med Jockes hjälp istället för att anlita en snickare som var planen.
Men sen hände nåt... och nu är väggen nästan helt klar :) :) 
Vet inte om killarna fick eld i röven eller nåt med de åkte och fixade allt bygg material och sen skulle de helt plötsligt sätta upp en vägg idag.
Jo jag tackar jag ! :) 
Detta betyder att Tojjan sen kan spackla nya väggen och därefter måla & tapetsera Älvas rum samt hallen... vilket är det enda som är kvar. 
Sen blir det flytt !!! :) :) :)
Så nu är jag glad.


Början till nya väggar.

3 kommentarer:

  1. Vinnaren i brandsinfashion & footway tävlingen är nu uppe på bloggen!

    http://kkungenduvet.blogg.se/2012/may/vinnarna-presenteras-i-denna-video.html#comment

    // Södermanlands största bloggerska

    SvaraRadera
  2. Hej Sötaste du!
    Nu är vinnarna dragna i tävlingen ( hahahah) , men om det inte var du som vann, hoppas jag att jag får läsa ditt namn bland deltagarna i morgon?<3

    Här hittar du dirketlänk till inlägget:
    http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-vinnare-ny-omgang.html


    Puss och Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Ååå vad kul! att du vill vara med i Dagens blogg :) härligt!
    <3 Hoppas du får en kanon dag! Har du några roliga Planer?

    Kram!

    SvaraRadera