söndag 13 maj 2012

Vi bor i hus :)

Ja nu är första natten "avklarad" och den gick över förväntan. Älva har sovit hur bra som helst. Förmodligen har hon drömt en hel del dock för några illvrål blev det, varpå hennes mamma flög upp ur sängen och in i hennes rum, för att hitta en sovande Älva.

Idag har vi vart en vända på Harald Nyborg och rusta och inhandlat lite kraffs. Sen har dagen mest bestått utan att packa upp packa upp packa upp, för min del iallafall. Jonas har fått fixa lampor och såna saker.
Sen gick de en vända till lekplatsen och jag klippte gräset. Har sån sjuk ångest efter att inte ha tränat på 3-4 veckor nu så nåt var jag tvungen att göra.
Nu ska vi ta en promenad längs löpslingan här så jag snarast kan komma igång med det, måste veta hur den går först bara :)

Ha det fint alla folk.


1 kommentar:

  1. Hej =)

    Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 11 000 kronor, missa inte den!

    Här hittar du alla mina tävlingar:
    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    * är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

    SvaraRadera