onsdag 1 augusti 2012

Artig liten tjej.

Måste erkänna att jag vart väldigt men glatt förvånad när jag blir väckt av Jonas larm 4 (!!!) gånger, ja han snoozade alltså 4 gånger.
Älva vaknade inte innan 07 så Jonas såg väl sin chans att snooza lite extra när ingen Skrolla sitter och hoppar på han och tjoar pappa !
Nu sitter vi i soffan, jag med kaffe och Älva med en aningen sen flaska välling.
Vi tittar på barnprogram och Älva, artig som hon är vinkar hejdå till programmen när de är slut. 
Samma gör hon med bajset i toastolen, haha.
Ja alltså jag sätter henne på toa när hon bajsar för hon oftast är så hård i magen, har gjort det sen hon var liten så hon går alltså inte själv på toa.
Vilket fall.. artig liten tjej :)



Får se vad dagen har att erbjuda. 
Har lite ärenden men de hade underlättat om Jonas gick till jobbet och lät mej ha bilen. 
Det är ju bara 30 min körväg så kan väl inte ta så lång tid att gå va ? Haha ;)
Men får väl göra dom efter han kommit hem.
Visst kan jag cykla men att ha med Älva utan vagn är inte riktigt vad jag är "up for" idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar