onsdag 15 augusti 2012

Man ska dela med sej.

Hej hallå go kväll.

Har man bara 1,2,4 & 6:an (och barnkanalen såklart) så får man kolla på Kanal5play !
Hej "fråga Olle dokumentären"
Ja det är vad vi har sysslat med.
Nu ska jag sova. 
Gissar på att en liten Skrolla kommer väcka en långt innan tuppen imon liksom de flesta dagar.
Sen blir det full rulle här på eftermiddagen när mammagruppen kommer med sina små vildar för fika & lek.
Trevligt ska det bli.
Ska bli kul att se hur egot Älva tar det när det är massa barn som vill leka med hennes saker.
Hon har ett väldigt min min min tänk och andra barn får helst inte ens röra hennes saker.
Så detta kommer bli bra för henne tycker jag.
Man ska dela med sej, det ska hon lära sej lillpruttan.

Nää nu ska jag som sagt sova.
Ha en alldeles förträfflig natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar