torsdag 23 augusti 2012

Han har konstig smak.

Torsdag... snart fredag. 
Och fredag innebär äta kräftor !!
Mums.
Åh vad jag längtat.
Fy fan va gott.
Jag kommer förmodligen äta till jag spyr.
Linn & Sebbe ska oxå joina oss.
Jonas grillar för han har konstig smak och gillar inte kräftor speciellt.

Nu myser vi i soffan.
Jag, Älva och dinglis (såklart, vi får inte glömma dinglis)
Sen är det bara att vänta på Åsa & Milla som ska komma och förgylla vår förmiddag efter vi haft 3 dagar inomhus.

Inte utan min dinglis.



2 kommentarer:

  1. Dinglisar är söta, snutte och gosedjur i ett.

    På lör ska vi äta kräftor, mums!

    SvaraRadera
  2. åhh... kräftor som är så gott !! Jag lyckades faktiskt vinna en ny natt på tanumstrand och det ingår skaldjursbuffe så den 29 september ska jag överraska C med en liten trip till västkusten :)

    SvaraRadera