onsdag 22 augusti 2012

Nu har Campadre galet bra erbjudande igen :)

Nu mina vänner borde ni verkligen gå in på Campadre och fynda.
De säljer nämligen Tretorn stövlar både till stor och små men upp till 55% rabatt.
Jag bunkra upp lite inför höst & vinter och beställde dessa fina fodrade stövlar till Älva.
Perfekt till all utelek på förskolan.


Skynda fynda.
Eller bli medlem åtminstonde.
Det kostar inget och du har inget köptvång.
Du får bara ta del av galet bra erbjudande, det kommer nya varje dag.
Registrera dej här.




3 kommentarer:

  1. Hejsan, tänkte bara tipsa om en jätte bra tävling jag har där du kan vinna ett super fint halsband :)

    SvaraRadera
  2. Åh, det måste jag ju kika på !! V´s stövlar är nog snart för små så det kan vara smart att köpa nya redan nu om det finns i hans storlek :)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag faktiskt klickat hem ett par sånna där vinterstövlar till V - perfekt att ha på dagis, och galet billiga till skillnad från stövlarna C köpte till V förra vintern... :)

    SvaraRadera