fredag 31 augusti 2012

Dagen är här.

God morgon.

Älva är trött. Hoppas det går över när hon kommer till förskolan.
Annars blir det nog en del gnäll där.
Jag har ont i armen. 
Bra tajmat inför jobb nästa vecka då jag verkligen behöver båda armarna !
Ja som ni iallafall inte kunnat missa är dagen här. 
Dag 4 och lämning av Älva på förskolan.
Förstår inte varför jag har sån ångest inför det.
Jag finns ju i närheten om det skulle behövas.
Jag är nog mest rädd för att hon ska va ledsen när jag går... och sen fortsätta vara ledsen till o från hela dagen. Som man ser vissa andra små barn vara.
Hon har ju aldrig förr ens brytt sej om jag har gått iväg och sagt hejdå.
Men nån gång ska ju vara den första plus att då har hon ju vart med mormor eller farmor vilka är lajbans. 
Nåväl, vi märker ju hur det går.
Jag ska sluta trötta ut er med detta tjatet... kanske.


Mitt hjärta.
Mamma lämnar dej aldrig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar