söndag 12 augusti 2012

Ja jag är lite trög.

Go kväll folk.

Det blev inte stranden här i eftermiddags, det blev en sväng hem till mamma & Tojjan istället.
Sen var jag alldeles för hungrig för att ens existera så vi fick gå hem och göra tacos.
Det är lite lustigt för Jonas har alltid vart den som blir sur och inte fungerar om han är hungrig.. nu har jag helt tagit över det.
Ha, jag som knappt inte känt av hunger förr.
Åldern ? Eller så är min kropp trött på mej bara.

Imon har dom lovat sämre väder... såklart, 2 dagar fint räcker ju.
Hur som helst blir det att fixa lite här hemma då.
Får ta allt lite efter som... vet inte riktigt vad saker ska upp än.
Det tar tydligen ett tag att bo in sej.
Till hallen köpte jag iallafall en anslagstavla och målade ramen röd.
Så nu får äntligen mina polaroidbilder nånstans att ta vägen.
Har ju bara tänkt köpa en anslagstavla i 1,5 år... Ja jag är lite trög.

Var dock väldigt mycket bilder på Älva (vad annars) så nu får ni faktiskt komma hit och smila upp er så jag kan ha er på min vägg vänner !! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar