söndag 19 augusti 2012

I ♡ YOU

Mmm vad gott det var med kaffe.
Älva var på ett riktigt jobbigt humör när jag skulle dricka mitt morgonkaffe så det var bara att hoppa det och gå ut omedelbums med henne.
Blev affären och handla lite sen gick vi hem till mamma så Älva fick gunga och leka med hunden.
Det är alltid populärast.
Lekplatsen släng dej i väggen, här har vi en hund att kasta boll till.

I eftermiddag blir det loppis, weiiiii !!! :) 
Alltid lika kul.
Åh jag vill ha en fåtölj.. och jag vet en otroligt fin 50-tals fåtölj de säljer just på den loppisen... tillsammans med en soffa och en fåtölj till.
Men jag vill bara ha EN.
Så vi får hoppas att hon går med på att sälja bara en till mej. 
Förmodligen inte.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ha det lite lugnt medan Älva sover middag.
Kram på er!

 YOU



1 kommentar: