tisdag 28 augusti 2012

Dagen D

God morgon !

Dagen är här... Ja det var ett jäkla tjöt på mej men jag är ju typ nervös.
Älva har sovit som en stock hela natten och är (förhoppningsvis) laddad för lek & bus & miljoner nya intryck & kompisar.
Ska bli intressant att se om hon kommer sova i vagnen sen.
Ja vi ska alltså vara på förskolan mellan 9-14 vilket innebär att vila middag där med, bra att hon får känna på det med tycker jag. Till saken hör att på denna förskolan sover alla barnen i vagn utomhus under middagsvilan. 
Älva sover inte i vagn.
Och vi har väl inte övat på det heller nu trots att vi vet vad som komma skall.
Men jag anser väl lite att hon kommer ju somna nån gång i vilket fall, plus att hon kommer ha sin egen vagn där alltid (det är inte många som har) så hon känner trygghet i det hoppas jag.
Jaja.. det ska nog gå bra.

Nu ska jag fixa med det sista här hemma innan avfärd...
Vi hörs med all säkerhet sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar