tisdag 7 augusti 2012

Vilka problem jag har.

När vädret är blä så får man hitta på saker inne.
Så idag hade Älva sin målarfärg... vattenfärg debut :)
Ja vad heter det ? 
Målarfärg kändes fel direkt jag skrev det... heter det vattenfärg ? 
Haha.. vilka problem jag har.
Det var i vart fall kul och blev ett litet konstverk som nog allt får ramas in och hängas på Älvas rum.
Vi har ju redan hennes första teckning (med kritor) i hallen så hon kan allt få ha den i sitt rum.
Efter fick det bli ett bad med tanke på att hälften av färgen hamnade lite var stans på hennes lilla kropp. Lajbans tyckte hon men blev riktigt förbannad när hon inte fick äta penseln och färgen. 
Att allt måste in i munnen... unge ! :)




Nu ska Jonas ut och njuta av stormen genom surf... idioti kan jag tycka.
Soffan känns bra mycket trevligare.
Har gjort mitt genom en joggingtur & magövningar så nu käkar jag jordnötter.

Ha en fin kväll folk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar