tisdag 3 juli 2012

En dag ska jag bli rik...

God morgon tisdag!

Skrollan valde att sova till 06.40 vilket hennes mamma & pappa uppskattade. 
Väl då fick hon ligga i vår säng och äta frukost vällingen. 
Mysigt tyckte vi. Perfekt början på dag.
Och nu är det soool ute :)
Får se hur sugen jag är på en springtur sen då.
Kanske får bli en ikväll istället.
Men då ska det ju storhandlas.
Ja här var det gott om i-landsproblem som ni förstår ;)

Nu ska jag gotta mej i nya family living tidningen innan frukost.
Kan man annat än att älska den tidningen ? 
Och få ångest för att ser väldigt tråkigt ut hemma hos en om man jämför med hemmen i tidningen.
Nåväl..
En dag ska jag bli rik.. så det !




1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen där man kan vinna valfri väggtext/väggdekor från Paxlux.se.
    Kika gärna in och anmäl dig :)
    Avslutas 15 juli.

    (Du får denna kommentar för att du tidigare deltagit i en liknande tävling inne hos mig)

    SvaraRadera