tisdag 24 juli 2012

Inte måndag, tisdag !

Hej måndag tänkte jag precis skriva men kom ju på att det är ju hej tisdag som är rätt.
Älva har sovit som en klubbad säl hela natten ända fram till 6.40 efter hennes "Älva - pappa dag" igår.
Ja han körde slut på henne kan man lugnt säga. 
Älskar när dom leker en massa på egen hand. Jo jag älskar ju givetvis när jag med får vara med men eftersom jag vart hemma med henne i 1,5 år så tycker jag att dom ska ha lite egentid med såklart.

Har jag ännu inte känt av nån magkatarr och sovit mej igenom hela natten utan att ha ont så slår på stort och dricker kaffe nu. 
Märker nog ganska snart om det är en dålig idé.
Snart blir det frukost och sen tar vi cykeln hem till Linn & Elis och tillbringar förmiddagen med lek  bus. En himla nice förmiddag med andra ord :)


Allt innefattar numera Älvas kudde & favoritfilt.
Det går inte ens att kolla på TV utan dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar