måndag 23 juli 2012

Längtar mest till helgen.


Älva har fått ha en riktig "Älva - pappa dag" (vilket hon verkligen inte klagar på) 
Ja magkatarren håller i sej, jävla skit.
Men vi har allt hunnit med lite golvhäng på hennes rum och sjungit massa Pippi, Emil & Madicken sånger. 
Det är nåt jag gillar iallafall :)

Annars längtar jag mest till helgen. 
Det blir en himla kul helg.
På fredag är tanken att min kära Erika ska komma hit och hänga med oss, jag längtar så jag dööör !
På lördag ska vi fira bästa Linn som fyller 30 år med en rejäl skiva.
Ja en jäkla bra helg att se fram emot helt enkelt.




1 kommentar:

  1. åh det låter inte roligt med magkatarr, hoppas du mår bättre snart! vill du förresten vara med och tävla om valfritt smycke från ilovebling.se? kika in hos http://dianaosterberg.blogg.se/2012/july/tavling-valfritt-smycke-fran-iloveblingse.html :)

    SvaraRadera