söndag 22 juli 2012

World of our own.

Har ni tänkt på vad gott det är att sova ? ;)
Jonas vaknade och jag gick och vilade (tokdäcka) i 1,5 timma så nu är jag pigg & gla igen :)
Skrollan sover och jag dricker kaffe. När hon vaknar blir det middag hos Jonas föräldrar.
Alltid lika trevligt att bli bjuden på mat ;)
Annars lever jag mest på gårdagens spelning och ser hemskt mycket fram emot nästnästa veckas Tingsek spelning. Det kommer bli om ännu mer magiskt.
Vi älskar Tingsek jag & Jonas.
Det är han som har gjort "vår" låt.
Nu när vi gifte oss tyckte vi det var så tråkigt med namnen i ringarna så vi valde att skriva titeln på "vår" låt i dom istället, eller ja typ iallafall.. 
World of it´s own heter den men vi ändrade lite och i ringarna står det: World of our own.
En av världens bästa låtar btw.


Vår låt - Lyssna och njut :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar