tisdag 17 juli 2012

Här snackar vi lyx.

Larmet (Älva) väckte mej kl 5.30 idag. 
Lika sugen som vanligt på att gå upp då.
Nu ska vi bara vänta på att Karin & hennes 2 flickor ska vakna så vi kan gå till lekplatsen med dom.
Ikväll blir det grill hos mamma & Tojjan.
Mamma sa att Älva kan ju lika väl sova över där eftersom jag ändå kommer få lägga henne där i kväll... och det är ju dumt att väcka henne när vi ska gå hem.
Tänk.. då kan jag alltså få sova hela natten utan avbrott, och när Jonas gått till jobbet imon så kan jag sova vidare... till 10 om jag vill ! 
Ja det lär ju inte hända, vaknar förmodligen av Jonas larm och kan inte somna om MEN jag kan ligga kvar i sängen hela förmiddagen om jag vill :) Och ha hela sängen för mej själv.
Här snackar vi lyx alltså ! ;)
Fantastisk idé mamma.

Nu blir det kaffe och lite barnprogram. 
Yeay.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar